A Szolex Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-t 1990-ben magánszemélyek alapították. A Kft. vagyoni helyzete a megalakulása óta dinamikus fejlődést mutat, napjainkban a törzstőkéje 12 millió Ft, mérleg szerinti saját vagyona pedig már meghaladja a 200 millió Ft-ot.
A Kft. megalakulása óta komplett ügyviteli programcsomagok fejlesztésével és terjesztésével foglalkozik, melynek legfontosabb eleme a SZOLGI vállalatirányítási rendszer. A vállalatirányítási rendszerek teljes kialakítása területén hatékony és komplett szolgáltatást nyújt közép és nagyvállalatok szintjén is. A Szolex Kft. több éves számítógépes rendszerfejlesztési tapasztalatai legfőképpen az építőipari, mezőgazdasági, konzerv és élelmiszeripari, kereskedelmi és takarékszövetkezeti pénzintézeti rendszerek fejlesztéséből adódnak.
A cég stabil szakember gárdája és vagyoni helyzete, valamint a több mint 150 helyen működő rendszerei garanciát adnak a rendszerek további folyamatos fejlesztésére és biztosítják a felhasználókat arról, hogy hosszú távon is időtálló befektetés a Szolex Kft. rendszereire fordított pénz és eszközállomány.
Cégünk az induláshoz és működéséhez szükséges befektetéseit tulajdonosainak saját tőkéjéből finanszírozta. Az eddigi tevékenységünk folyamán véletlenül sem engedhettünk meg magunknak felesleges, esetleg rosszul átgondolt beruházást, mert a fejlődésünk alapját minden esetben a cégünk eredménye határozta meg. Minden szükséges innovációt komolyabb költségelemzés és értékelemzés előz meg.
Büszkék vagyunk arra, hogy ebben az évezredben sem állami sem egyéb vissza nem téritendő támogatást nem vettünk igénybe!
Valamennyi rendszerünket - ma már elmondhatjuk, hogy a több mint 25 éves számítógépes tapasztalattal a hátunk mögött - annak a tükrében terveztük, hogy a számítógép van Önökért és nem fordítva. Az ügyvitel és az irányítás számítógépes automatizálása szolgálja az Önök kényelmét, és ne korlátozza szabadságát. A vállalatirányítási rendszereinket ma már a felhasználók szabadsága, a gyorsaság, a rugalmasság, a felhasználóbarát környezet, a munka közben és a partnereinknél tapasztalt kényelmi funkciók jellemzik.
A jelenlegi főfoglalkozásban alkalmazott 13-14 fő a megrendelők igényei alapján elvégzi a megfelelő számítástechnikai eszközök beszerzését és ezek üzembe helyezését, valamint az igényelt rendszerek fejlesztését, telepítését és betanítását is.
A SZOLGI vállalatirányítási rendszer előkészítésében a cég szakemberei vállalják a megrendelőnél a projekt teljes menedzselését a döntés előkészítéstől kezdve a helyzet és igényfelmérésen át a megvalósíthatóság vizsgálatán keresztül a rendszer teszteléséig. A rendszer bevezetésekor pedig, a cég specifikus kódtárak kialakításától kezdve az adatok migrációját, a rendszer oktatását és a rendszer partner specifikus beállításait is elvégzik. A beüzemelt rendszerekkel kapcsolatban pedig a továbbiakban szoftver és hardver karbantartási, szervizelési és folyamatos rendszer-felügyeleti tevékenységeket lát el a partnerek igényei alapján.
Ennek a tevékenységének alapja a cégnél bevezetett ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszer. A rendszer-felügyeleti tevékenységet távoli szerver és adatbázis eléréssel oldják meg a megrendelő által igényelt feladatok figyelembe vételével.
A fentiek alapján elmondható, hogy a Szolex Kft. szakemberei egy vállalat ügyvitelének megszervezéséhez és a vállalatirányítási rendszerének kialakításához, valamint az üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatokat teljes körűen meg tudják oldani.
A SZOLEX Kft. mindig is elkötelezett volt amellett, hogy gondoskodjon a szolgáltatásait igénybe vevő partnerek adatainak védelméről.
Ezennel büszkén jelentjük be, hogy alkalmazásaink és szolgáltatásaink mostantól megfelelnek az Európai Unió Általános adatvédelmi rendeletében foglaltaknak.
Adatkezelési tájékoztatók letöltése:
Könyvelési szolgáltatások esetén
SZOLGI Rendszerekhez kapcsolódó szolgáltatások esetén
A törvényben meghatározott szervezeteknek biztosítaniuk kell, hogy a dolgozók és partnerek könnyen és biztonságosan tudjanak bejelentéseket tenni a gyanús vagy jogellenes tevékenységekről.
A visszaélés-bejelentési rendszer kialakításáról és működtetéséről összeállított ismertetők letöltése:
Visszaélés-bejelentési tájékoztató
Panaszkezelési eljárásrend
Jelenleg a folyamatos rendszer-követési szerződéssel rendelkező partnereink közül, a legnagyobb éves árbevételi forgalmat elérőkből a következőket emeljük ki: